朱茵人工受孕成功 黃貫中收火準備再做老竇


做咗爸爸嘅黃貫中,己經收咗好多火,嚟緊會再多一個,應該會收更多火。(微博圖片)(互聯網)
早前黃貫中(Paul)喺微博到發表咗一篇文章,內容講及Paul爸對Paul媽嘅惡行,仲有Paul爸出手打朱茵0添,阿Paul當時仲話:「若你想再 打我老母,我老婆,我怕自己會變自己的殺父仇人!」

阿Paul喺發表呢一篇文章嘅時候,就喺美國到做緊嘢,有報道話朱茵都有一齊去,但係 一向朱茵都好少會同Paul一齊出trip,但今次又會咁特別一齊去,原來另有目的。阿Paul嘅友人就透露:「阿Paul嗰次去洛杉磯,除咗去結他廠買 嘢兼同嗰邊啲band友夾band之外,其實最重要係陪老婆做人工受孕。阿茵要留喺嗰邊幾個禮拜,做完成個療程先返得香港。阿Paul本身個人心急又躁 底,可能用咗幾廿萬又唔知得唔得,聽佢講又同老竇嘈咗幾句,於是挖番以前啲嘢嚟講,所以先窯『殺父論』上微博。當時阿茵都阻唔到佢。」

去到12月,有報道就話朱茵嘅月事仲未嚟到,阿Paul就同佢去到中環嘅生殖科聖手嘅診所檢查,証實人工受孕成功,朱茵懷有第二胎。阿Paul嘅朋友就話:「阿Paul今次比上次仲緊張,對住阿茵寸步不離。就算之前接落內地登台嘅騷,都推得就推。」

喺 大除夕當日下午,有報道就影到朱茵同兩個朋友去到九龍城睇童裝。當日氣溫回升,但朱茵都仲喺著住大褸,但身型就有啲腫脹,當日佢哋就主力睇黃色同粉藍色嘅 BB衫。照顏色嚟睇,好有機會如阿Paul所願陀馬仔。朱茵買完BB衫,就去咗又一村食飯,當記者上前恭,佢都心情靚靚咁回應話:「哈哈,唔好問我啦,我 唔會答你哋問題0架!」但係上車前都仲有同記者講句:「新年快樂!」
囡囡黃鶯好得意。(微博圖片) Paul成日都同囡囡玩得好開心。(微博圖片) 阿Paul仲話過,見到個女啲火都會收。(微博圖片)
朱茵再懷BB,Paul心情開心得嚟又要好謹慎。(資料圖片) 之後阿Paul喺微博到大鬧Paul爸。(資料圖片)